mood


best cuti ni..


tahun ni punya raya best giler...x tahu macam mane nak cakap..tapi bestlah..kat kampung ibu di Batu Pahat..pun best..kat kampung ayah pun best kat Singkir Laut,Kedah...dapat merempit naik motor wan saya..ade jugak pekara yg x sepatut nye berlaku..malasa nak cite memalukan ...biasalah baru tahun ni bawak motor...bukan cuti ni ye..tapi awal tahun cuti tu belajar bawak motor ngan wan..masa bulan mac kot..entah, x ingatlah...saya pegi raya kat Perlis  umah adek wan saya..pastu Padang besar kat Perlis yg berdekatan ngan Thailand..kalau nak gi Padang Besar kene belok kalau terus gi Thailand..nanti jumpapintu gerbang nak masuk Thailand..best sangat..saya gi mandi damai park tempat mandi yg berdekatan ngan muzium  lembah bujang tu..pastu ari ape entah saya gi mandi air terjun batu hampar dekat nag umah mak anjang(adik ayah )...ari ni nak gi raya kat batu pahat pulak..(3 september)...x tahu raya kat sana macam mane...ok lah samapai sini jerk..boleh saya taip ..banyak benda nak buat..