mood


ari yang best tapi ade benda terjadi menyebabkan saya gila..=p


ari ahad yg lalu saya gi peppustakaan dengan adik..saya datang kol 9.30 sebab dah janji ngan natasya..bila saya dtg natasya x de pon..saya dan adik pon naik atas baca buku sementara tunggu natsaya..dalam pukul 9.45 kot saye call natasya..die x angkat...pastu kol 9.50 saya call lagi..die kate dalam perjalanan..die suruh saya turun tunggu kat bawah..saya pun turun pastu tanye die kenape lambat die kate gi kedai pastu die tanye ajiey dah datang ke belum..saya pelik kenape die tanye padahal kita x ajak ajiey pon..pastu kita tanye ajie pon ikut ke?? die kate ye..die yg ajak..best jugak ade ajiey..pastu ajiey pon datag kitaorang pon mula buat keje khusus..pastu dala kol bape tu ..adik saya lapar..natsaya pun ajak gi jusco makan..pastu kitaorang pon gi9 jusco..sampai jerk jusco terus pegi beli coolblog..pastu gi arena beli makanan..lepas makan natsaya ajak gi mph sebab nak beli kertas warna..sebelum gi mph kitaorang singgah kat tempat main game..time kitaorang main game ade 3 org mamat ni lah ketawakan saya bawak kereta..lepas abes main game kereta tu..ajiey,natasya ngan adek ajak main lagi..pastu main lagi sekali lepas main kitaorang gi mph..dekat mph natasya kate x nak beli kertas warna..kitaorang pon tengok buku..pastu natasya kate nak ambil gambar kat luar...saya dengan ade tengah tengok buku..pastu waktu saya ngan adek nak keluar ade orang tahan..pastu terjadi lah sesuatu peristiwa..malas lah nak cite ...boleh dikate kan benda yg memalukan..lepas kita gi perpustakaan balik..pastu kat sane ade lah orang ni..sabar jerk nagn die..malas  lah nak cite jugak x de mood..dan malas nak ingat lagi....selamat berpuasa semua....